Jag har så mycket att vara tacksam över...

Jag känner en obeskrivlig lycka varje dag som jag vaknar och mår bra! Tänk om jag kunde få må så här underbart fantastiskt varje dag. Så lätt livet skulle vara då. Är helt övertygad om att värmen och nedtankningen av D-vitamin gör detta med min kropp. Och det är jag otroligt tacksam över!! 


Tog mig en snabbtrampad cykeltur igår morse, istället för löpning. Min kropp är inte längre van att cykla vilket snabbt kändes i låren. Jag hade dessutom lite träningsvärk efter cykeläventyret i förrgår... Resten av dagen spenderade jag med att sola och prata med massa nya människor som droppade in för att delta i Niclas 50 årsfest (anledningen till att vi över huvudtaget befinner oss här just nu). 







Jag tror att vi var strax över 70 personer på festen som hölls ute på Niclas och Rabias ranch. Mycket god mat som gjorde att typ alla hamnade i matkoma. Jag blev så trött och insåg att det enda jag kunde göra för att hålla mig vaken var att dansa loss ordentligt. Det blev ett rejält träningspass med intensiv dans i ca tre timmar sammanlagt. Det gick åt många vattenflaskor för att hålla vätskenivån i hyfsat läge. Vid halv tolv-ish gick Anna och jag och la oss. Då var vi helt färdiga. Hur som helst så hade jag en mycket trevlig och rolig dag/kväll!! Tack Niclas och Rabia för att vi fick komma hit och vara med om detta!! Kommer att vara tacksam för detta! 
#1 - - Anonym:

❤🎂🥂/Mikaela

#2 - - Mamma💕💕💕:

Kram till er alla. ❤