Min bästa födelsedag & mitt mående...

Det är helt fantastiskt att jag mår så himla bra här i värmen och solen i Florida. Inte en enda minut med kraftig huvudvärk än så länge (knock on wood). Jag njuter av livet fullt ut och känner mig ovanligt pigg och fräsch heeeeela dagarna. Vaknar någon gång mellan 7 och 8 och lägger mig någon gång mellan 20 och 23, prefekt för min del.



Igår åkte Anna, Rabia och jag till Miromar outlet. Mängder mer butiker med schysta priser. Det passade perfekt att åka dit då det var molnigt och för att det var min födelsedag. Örjan sa åt mig att köpa min present från honom, och det blev två vackra klänningar, en vacker liten kofta, ett par byxor och en matchande tröja (bilder på dem kommer eventuellt senare). Den första klänningen som jag köpte var ljuvt rosa och satt som en smäck på mig. Och den klänningen gjorde mig så sprudlande glad! Vi hade en fantastisk shoppingdag bara vi tre tjejer och vädret blev riktigt bra under dagen...





När vi kom tillbaka till Punta Gorda så svidade vi snabbt om och åkte ner till Hurricane Charlie där vi hade födelsedags middag för mig. Sushi!!! Såå himla gott! Och vackert upplagt!


De tre musketörerna, Örjan, Niclas och Ronny, överraskade med lite Happy birthday - sång och Anna med ett glas Champagne. 


Alltså vilken dag jag har haft! Jag är så otroligt nöjd, trots att jag inte kunde fira den med mina barn. Men Tindra skrev så fint till mig på Facebook:

"Kan ni tänka er? Att idag fyller den starkaste vackraste och snällaste person år! Det är min fantastiska mor som fyller år idag. Jag saknar dig massor❤️ Du har gjort mig till den personen jag är idag! Att du har orkat med allt, allt med din kropp och allt bråk! Tack för allt, allt du har gjort för mig jag är evigt tacksam!"

Ni förstår säkert att tårarna kom..

Tusen tack till alla er som gjorde min dag så speciell!! ❤❤❤


2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: calvin klein, converse, florida, fort myers, födelsedag, michael kors, miromar outlets, punta gorda, semester, shopping, tommy hilfiger
#1 - - Mamma 💕💕:

Härlig födelsedag och lite annorlunda. Kram ❤🍸

#2 - - Anonym:

Ytterligare fantastisk dag och vilket vackert brev❤/Mikaela