Nu kan jag resa med gott samvete!

Min gårdag började med reflektion tillsammans med mina avdelningskollegor (Moa & Kristina) och vår fantastiska pedagogista (Johanna). Jag hade innan reflektionen känt en olustkänsla över att jag kommer att vara borta från jobbet snart igen och denna gång i lite mer än två veckor och därmed "förstöra" lite för både kollegor och barn då det är svårt för bara två pedagoger att rodda runt i projektarbetet, även om de får hjälp av någon annan pedagog. Men under vår reflektion kom vi tillsammans på så bra idéer för att hålla projektet levande och givande ändå under dessa veckor. Detta medförde en lättnad för mig, och såklart för mina kollegor. Ska bli så spännande att komma tillbaka efter resan och se hur det har gått och vart barnen har att berätta för mig om deras utforskande via kreativiteten och nya uttryckssätt. Och på måndag så kommer jag hjälpa till att förbereda en del inför tisdagens projektarbete. 



Igår kväll var Örjan och jag på Texas Longhorn i Norrköping tillsammans med våra vänner Eva och Edda. Kvällen bjöd på riktigt god mat, välsmakande alkoholfritt rödvin för min del, massa prat och skratt. Jag skrattade så att jag fick ont i revbenen... En väldigt trevlig kväll helt enkelt! 


Trevlig lördag önskar jag er alla!! 

Du glömmer väl inte att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg?! ❤⬇ Tack på förhand! 
2 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: middag med vänner, mitt älskade jobb, norrköping, pedagog, projektarbete, reflektion, svanen förskola, texas longhorn, trevlig fredagskväll
#1 - - Anonym:

Ååå, vad underbart😀Trevlig fortsättning på helgen💕/Mikaela

Svar: 😙❤
Sandra Vulkan

#2 - - Kram 💕💕💕:

Vilken bra fredag du hade. Hoppas att lördagen också blir fin för dig och fin familj. Kram ❤❤❤🐕🐕❤❤🐎

Svar: ❤❤
Sandra Vulkan