Stugmys, brasa och sång...

Vaknade igår morse vid nio av att jag hörde mina två döttrar fixa med frukost i stugans lilla kök. Bredvid mig låg Örjan och sov så gott. Jag smög mig upp ur sängen. Solen sken redan och snödropparna lyste vita och fina i gräset på väg till dasset. Tystnaden som bara infinner sig ute i skärgården är så magisk på mornarna. Tindra gjorde iordning frukost till Örjan som också vaknade till liv. 


Förmiddagen ägnades åt att måla några ladugårdsdörrar innan vi grillade korv över öppen eld. Tänk att det alltid är så mysigt att få värma sig vid en brasa! 





Lite mer målning på eftermiddagen innan vi lyxade till det med lite jordgubbar och andra goda frukter. Efter middagen blev det sång och gitarrspel och massa prat och skratt. 



Nu laddar vi upp inför påsklunch och älgjakt!


2 kommentarer publicerat i Allmänt, Natur;
Taggar: Brasa, Gitarrspel, Gryts skärgård, Håskö, Korvgrillning, Målning, Sång
#1 - - Anonym:

Mysigt😀/Mikaela

#2 - - Mamma 💕💕:

Mys och njut så mycket ni bara kan och orkar 😀❤❤❤