The end of the road...

Efter en frostnatt och därav 5°C i husvagnen vaknade jag stelfrysen. Det blev endast ett par timmars sömn då kylan höll mig vaken. Rädd för att den sakta stigande huvudvärken skulle fortsätta sin bana, gav jag mig ut på en löptur för att få upp värmen i kroppen. Och visst protesterade huvudet men jag var envisare och sprang tills jag kom fram till en vägskylt som talade om att jag kom till The end of the road och mycket riktigt så tog vägen slut. Så jag vände och sprang tillbaka. Himlen var helt klarblå och solen värmde mitt ansikte. När jag var tillbaka vid husvagnen så hade värmen spridit sig i hela min kropp och huvudvärken hade fått ge vika för min envishet. Bikinin fick överta kroppen efter träningskläderna och Anna och jag på oss i solen där det var lä. Och där hittade jag ett fyrklöver, faktiskt årets första, när jag smörjde in fötterna med solkräm.



På förmiddagen bjöd jag alla i huset och såklart i husvagnen på födelsedagsfika i efterskott. Gott och trevligt! Efteråt flyttade vi oss till en plats där det fläktade en aning, för att det var så varmt i solen. Örjan och Ronny hjälpte till med att sätta upp partytälten inför lördagens fest. 


Till middag grillade vi hamburgare. De var väldigt goda och saftiga. Bra grillat av min älskade! När vi ätit klart så åkte Örjan och jag till en stor Galleria och shoppade ytterst lite. Mysigt att vara bara vi två för en stund...




#1 - - Anonym:

Hoppas på att ni haft en varmare natt och att ni fortsätter ha det kanon😀/Mikaela