Tornadovarning & beachhäng...

Igår var det väldigt varmt och kvavt redan när jag vaknade. Jag gjorde mig iordning och fixade sedan frukost ute till mina sambosar innan jag väckte dem. Efter en natt med orolig sömn och mardrömmar som väckte mig ett par gånger i timmen, så var träning inget alternativ... Huvudet bråkade även lite med mig, antagligen på grund av en kombination mellan sömnbristen och det kvava varma vädret. Men jag vet ihop och packade in alla tre i bilen och styrde mot Cape Coral Beach. 



Amanda och Erik, familjen Thunblad med flera kom strax efter oss till stranden. Vattnet var betydligt varmare än sist vi var här och det blev många dopp under dagen. Lunch intogs på The boathouse, restaurangen/baren På stranden. Jag låg i en solsäng och njöt av den gudomliga grillade tonfisken (Tuna wonton) och en god drink. 

Vi stannade till på en blomsterhandel och köpte en klätterväxt i födelsedagspresent till Rabia som fyller år imorgon. Lila vackra blommor som kan pryda deras nybyggda pergola vid dammen. 

På eftermiddagen gick det ut varning om att en tornado skulle passera just där vi bor. Så det röjdes undan på gården och utanför husvagnen. Men som tur var så blev det inget av den tornadon...

Kvällsmat intogs och lite shopping gjordes på Port Charlotte's galleria. Sedan var vi alla så mätta och trötta så vi åkte hem till husvagnen och sov.

Idag påbörjas resan hemåt, till våra nära och kära, framförallt barnen!! Längtar sååå efter dem!




#1 - - Mamma💕💕💕:

Njut de sista timmarna. Välkomna hem 🌞