Välkomnande atmosfär, vårt walkincloset projekt och antiinflammatorisk kost...

Det var en underbar känsla att åka till jobbet igår, trots snöoväder och skarp huvudvärk. Jag hatar att tvingas vara hemma på grund av orkeslöshet och kraftig huvudvärk. Den välkomnade atmosfären som jag mottogs av, med fantastiska kollegor och barn som uttryckte att de saknat mig, gjorde mig väldigt rörd. Inte konstigt att jag älskar mitt jobb så himla mycket.

Hemma tar vår walkincloset form. A big dream will soon come true!!! Pappa rev ut golvet där när vi var på Håskö på lovet och Örjan har spacklat och målat tak och väggar. Själv så har jag bidragit med att skruva upp nygamla porslins knoppar på den gamla infällda garderoben som får vara kvar. Och så har jag måttat väggar inför planering och inköp av hyllor och stänger i helgen. Vi har köpt samma lättlagda golv som vi la i Tindras rum, så det kommer snart att vara på plats. Ska bli så kul att få inreda därinne efter vår 16 dagar långa semester som startar på tisdag nästa vecka!! 



Körde lite hemmaträning igår kväll. Det blev ett kort helkroppspass då min kropp nu legat i träda alltför länge. Känns så bra att kunna träna och att jag hittat en kost (antiinflammatorisk kost) som passar bra åt mig och min kropp. Får se om jag lyckas äta så även under resan, i USA serveras det ju tyvärr alltför mycket skräpmat och då vi ska bo hemma hos en annan familj (som jag egentligen inte alls känner, det är Örjans gamla kompis) så vill jag inte vara till besvär. Funkar det inte så får jag ta nya tag när jag kommer hem igen helt enkelt.

Avslutade dagen med ett glas Golden milk. Recept på det kommer eventuellt imorgon.

Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg ❤⬇ Tack på förhand från lilla mig! 






3 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, Peppkampen, inredning, sjukdom, träning;
Taggar: antiinflammatoriskkost, diagnosutredning, helkroppsträning, hemmaträning, hälsosamlivsstil, kroniskhuvudvärk, leukodystrofi, loppisfynd, minibands, mittälskadejobb, neuroinflammatorisksjukdom, neurologisksjukdom, nyatag, nyenergi, orkeslöshet, peppkampen, porslinsbeslag, renovering, sjukdom, tränahemma, tränamedsandra, träningsinspiration, walkincloset
#1 - - Mamma💕💕💕:

Härligt med ett sådant välkomnande på ditt arbete. Skönt att du klarar av att jobba igen. Kram ❤❤❤

Svar: Ja jag trivs så otroligt bra på mitt jobb! ❤❤ Kramar
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Härligt att "vara på banan" igen🤗😍😀/Mikaela

Svar: Verkligen!!! 😊❤ Kramar
Sandra Vulkan

#3 - - Anonym:

Ah, har du prövat golden milk, det har inte jag gjort än. Vad tyckte du?

Svar: Starkt men gott och rogivande! ❤
Sandra Vulkan