Välkomstkommite och glädje ❤

Vi landade i Sverige strax efter 14-tiden igår. Blir lika besviken varje gång över hur extremt lång tid det ska ta innan bagaget kommer åkande på bandet här i Sverige. Tycker att det går så mycket fortare i alla andra länder som jag varit i. Hur som helst så gick resan bra både med flyget och i bilen hem, jag sov mest hela tiden...

Hemma möttes vi av en underbar välkomstkommité bestående av Tindra som tydligt visade hur mycket hon saknat oss och detsamma gällde hundarna, mamma och pappa och efter en stund även Engla. Tindra hade gjort en skattkarta till mig där skatterna var födelsedagspresenter och hjärtballonger i vår säng. Sååå himla fint och välkomnande. Mamma och pappa överlämnade vårat hus nystädat och med nymålad trapp, spaljé och hallsoffa. Snacka om lyx! Tack mamma och pappa för allt! Det har känts tryggt att lämna över ansvaret över tjejerna, vovvarna, stallskötseln och huset till er, vilket har gjort att jag verkligen kunnat slappna av under vår fantastiska semester!



Jag vill även tacka Niclas och Rabia för er enorma gästfrihet som gjorde denna resa möjlig för oss just nu!! Ni vet att ni alltid är välkomna hem till oss. Det har varit en ära att få lära känna er, och jag hoppas att jag kommer att få chansen att lära känna er ännu bättre i framtiden! 

Trots att det alltid är trist att lämna ett paradis så tog det inte alls emot så mycket som jag trött. För det första så längtade jag så efter mina barn. Och för det andra så upptäckte Örjan en stor svart orm bara några meter från trailern. Och trots att jag är så väldigt rädd för ormar så kände jag mig tvingad att titta på den för att i nästa stund nästan få panik. Det spelar ingen roll för mig att det troligen var en ofarlig snok, för en orm är en orm oavsett. 

Gissa om det var skönt att krypa ner i vår egen säng igår kväll?? Helt underbart ljuvligt! Home sweet Home!

#1 - - Anonym:

Ååå, underbart😀💕/Mikaela

#2 - - Anonym:

Har du varit på LAX eller någon Italiensk flygplats? Där kan man få vänta. Även vid incheckning. Vi har fått byta köer och mötts av nonchalant italiensk personal som pratar med varandra istället för att göra det de ska. En gång hann vi knappt med flyget fast vi varit där i god tid. Arlanda sköter sig bra tycker jag. Välkommen hem. Kram Tori

Svar: Nej där har jag aldrig varit... Tycker att Arlanda flygplats är riktigt bra på allt annat utom bagageutlämningen, mest kanske för att en är trött och bara vill hem när semestern ändå är slut... Tack! Kramar 💕
Sandra Vulkan

#3 - - Mamma💕💕💕:

Borta bra men hemma bäst. Hoppas att ni hittar alla saker som ligger på fel ställe. Kram ❤