70-årsfirande i toppklass!

Igår fyllde min älskade pappa, min barns älskade morfar och min mans älskade svärfar 70 år. Svårt att tro att han är 70 år, så pigg och stark som han är. Men som ni säkert redan vet så blir sen biologiska åldern lägre när en tränar och håller igång och min pappa springer, spelar tennis och powerwalkar. Och det är jag så otroligt glad över!!



Vi startade vårt firande av pappa på deras hotellrum i Norrköping med deras närmsta vänner och min familj såklart. Vi skålade i champagne (alkoholfritt för min och Adams del, och läsk för Engla och Tindra) och mumsade på snittar, ost & kex och chips som Inger hade ordnat med. Efter det gick vi till Restaurangen Pappa Grappa där vi åt en utsökt trerättersmiddag. En trevlig kväll som jag är säker på att pappa (och de andra) uppskattade mycket!

Grattis igen världens bästa pappa!!









En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: 70 år, min älskade pappa, pappa grappa
#1 - - Mamma ❤ :

Tack själva för en jätte mysig kväll med trevligt sällskap, god mat och dryck. Hoppas att du/ni får en fin och skön dag. Kram ❤