Euforin överväldigade mig...

Träningsvärken i vaderna påminde mig om löpningen och morgonträningen med mycket "snabba fötter", redan innan jag blev ur sängen igår morse. Euforin över loppet fick mig ändå att skutta upp ur sängen 1 1/2 timme tidigare än nödvändigt för ett litet men intensivt magpass. Jag blev överväldigad över min eufori och livet kändes sååå underbart!

På jobbet blev träningsvärken värre under dagen, vilket är fullt förståeligt. Och på eftermiddagen blev jag plötsligt matt i kroppen och huvudvärken skarpare. Även det förståeligt efter ännu en intensiv och ganska så lång vecka. Men, jag kämpade på de resterande timmarna av arbetspasset. 



På vägen hem stannade jag till vid Sushi restaurangen i Söderköping för att köpa med mig sushi. Dessa avnjöt vi sedan i kvällssolen ute på bryggan vid vår båtplats, Adam, Örjan och jag. Ljuvlig början på denna båthelg!!




Jag bjöd på lite Fredagsdans i aktern av båten i solnedgången (ligger i mina händelser på Instagram, @vulkanskaslottet ifall du vill se). Alltså dessa vackra, magiska solnedgångar kommer du att kunna få se mycket av här i bloggen i år. Jag älskar nämligen solnedgångar!





Vi tog en spontan kvällstur med Adams båt ut till Jocke och Janne som befann sig på Lökö. Mycket trevligt! Dock hann det bli väldigt mörkt till vi skulle hem. Månskäran lyste upp vår färd en aning.









Du får hemskt gärna klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke ❤⬇️ Tack snälla du!!! 


2 kommentarer publicerat i Allmänt, Båtliv, Hälsa, sjukdom, träning;
Taggar: Abs, Båtliv, Båttur, Diagnosutredning, Eufori, Hemmahamn, Hemmaträning, Kronisk smärta, Lagnö, Lökö, Middag på bryggan, Mitt älskade jobb, Neurologisksjukdom, Ny energi, Orkeslöshet, S:t Annas skärgård, Skarp huvudvärk, Solnedgång, Sushi, Träna hemma, Träningsinspiration, Träningsvärk
#1 - - Anonym:

Härligt💕Trevlig helg🤗/Mikaela

Svar: Trevlig resa!!!
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma 🌞🌞:

Hoppas att ni får en fin lördag kväll. Kram ❤