Förbannad och less!!

Jag tog mig till slut upp ur sängen igår morse, dock 2 1/2 timme senare än vad jag planerat men ändå så pass att jag hann till jobbet i tid. Men min plan om att hinna få mig en skön morgonpromenad med hundarna gick inre igenom. Mitt huvud protesterade alltför mycket och krävde extra sömn. Egentligen så hade det behövt minst två timmar till, men jobbet kallade.



På jobbet var vi lika många pedagoger som barn så jag fick en hel del tid utanför barngrupper. Men inte ens det hjälpte. Jag bet dock ihop allt vad jag kunde och jobbade på. 

Hela min vänstra sida krånglade med mig igår, alltså den domnade bort. Dessutom hade jag dimsym på just det vänstra ögat, vilket inte direkt minskade smärtan i huvudet. Ett tryck bakom ögat som jag misstänker hör ihop med just dimsynen, satt i mer än halva dagen. 

Nu vill jag en gång för alla bli kvitt alla dessa obehagliga symtom!! De tar alltför stor plats i mitt liv och det vill jag inte längre! Blir så förbannad och less på allt detta!


Det blev trots mitt dagliga mående en kanon bra Valborgsmässoafton med grillad nötytterfilé, gott bubbel och mycket sång med mina älsklingskillar Adam och Örjan... OCH dämpad huvudvärk!!


Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke.. ❤☟ Tack snälla!


2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: diagnosutredning, dimsyn, domningar i vänster kroppshalva, förbannad, kronisk huvudvärk, less, mitt älskade jobb, neurologisk sjukdom, skarp smärta, tryck bakom ögat, trött
#1 - - Anonym:

Skönt att det blev ett bra avslut💕/Mikaela

Svar: Ja verkligen 😍
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Kram. ❤ ❤ ❤ / mamma

Svar: Kramar ❤❤
Sandra Vulkan