Korkad och dumdristig, men glad ändå!

Då jag på riktigt verkligen älskar mitt jobb och trivs så bra ihop med både kollegor, barnen och barnens familjer, så kämpade jag mig ännu en dag dit trots kraftig urinvägsinfektion. Korkat? Dumdristigt? Rent urbota dumt? Ja, men det var det värt! Blev dessutom kvar en timme längre pga vår sista dag med Drop in. 

Hur jag mådde under dagen?

Det var tufft med trängningar, magont och taggtrådskissningar. Men då min kära kollega förstod mig och mitt mående mer än väl så fick jag fixa med sånt som inte tog musten ur mig helt. Det blev dock värre på eftermiddagen och då orkade inte mitt huvud kämpa emot längre. Synen blev under kvällen lite oskarp och smärtan däckade mig så pass att jag mest satt i soffan. Alltså inte så illa som vid skov men ändå inte behagligt..



Jag hade iallafall kontakt med Geria vårdcentral och fick antibiotika utskrivet och hann ta två doser under gårdagen. Och morgonkisset ska strax lämnas in på analys.


Om du tycker att jag behöver en gnutta omtanke så får du mer än gärna klicka på hjärtat här nere... ❤⬇️
#1 - - Anonym:

Hoppas det vänder snabbt!❤/Mikaela

Svar: Ja det vore skönt! ❤ Kram
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤ :

Jag kan hålla med om att du är korkad och dumdristig men jag hoppas iallafall att du mår bättre idag. Kram ❤