Kalas & fest ❤

Igår firade vi bästa Adam dagen lång. 

Örjan och jag startade dagen på allra bästa tänkbara sätt, en promenad med hundarna till Uvmarö och tillbaka. Riktigt mysigt att få sällskap av min älskade man för en gångs skull!

Sedan var det fullt ös. Fix och städ inför lunchkalas med mina föräldrar och deras vänner Iris och Uffe. Mycket trevligt!! Jag gjorde på förmiddagen en KUNG-tårta till min myndiga son som blev väldigt uppskattad.



Örjan hade hissat Elvis-flaggan dagen till ära.


Sedan var det matlagning till 28 personer och iordningställande inför kvällens fest. Chili con värme, ris, sallad och nygräddade minibaguetter hade Adam beställt så det fick det bli. Världens bästa mamma hade stekt mängder med nötfärs åt mig så jag slapp stå i stekosen hela eftermiddagen. 



Dock helt underbart att ha fått nya spisen på plats med varmluftsugn att färdiggrädda brödet snabbt i. Och visst är den snygg!?

Vid 17-tiden hämtades de flesta gästerna med traktor och kärra vid Uvmarö båthamn. Och därefter var festen i full gång!! Vissa partade hårdare än andra... Tror iallafall att alla hade kul. Även om vissa får sig en tung dag idag...


#1 - - Anonym:

Tack för en mycket fin tillställning! 😘
Hälsa Adam att vi alla hade jätte roligt! 🎉

Svar: Tack själva! 😁 (vilka ni nu än är...)
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Kram Marie & Victor

#3 - - Anonym:

Kram Marie & Victor

Svar: Kramar till er ❤❤❤
Sandra Vulkan

#4 - - Anonym:

Så roligt det låter😍/ Mikaela

Svar: 😁
Sandra Vulkan

#5 - - Mamma ❤:

Tack för igår. Mysigt som vanligt. Kram ❤

Svar: Tack själva!! 💕
Sandra Vulkan