Om jag kan röra mig är det ett under...

Igår morse var jag så himla frustrerad och arg (mest på ett av mina barn och katterna) så jag körde ett riktigt hårt och avreagerande pass på gymmet. För ben och rumpa, så om jag över huvud taget kan gå idag när träningsvärken slår till så är det ett under. 

Snabb löpning i 10 minuter, aeorobics á lá Jane Fonda i ca 20 minuter och sedan brännande rump/benövningar med gummiband och maskiner med maxade vikter i 30 minuter non stop. Jag var helt slut efteråt, även om allt kändes en aning bättre. Vet dock inte om det egentligen var det bästa för mig då mitt huvud bråkar lite extra med mig denna vecka. Troligen inte, men gjort är gjort och som ni vet så är jag väldigt viljestyrd när det gäller träning.


Efter en bra dag på jobbet med pepparkaksbak och en hel del annat, åkte vi hemåt. I bilen passade jag på att koppla av med en ljudbok och slumrade lite. Väl hemma styrde jag lite i köket medan Örjan tände en brasa i kaminen och Engla och Tindra städade i sina rum. Efter middagen körde jag två 15 minuters pass på min älskade Fitnessplate som både får mig att slappna av och träna medan det känns som att kroppen blir masserad. 

Sedan kröp jag ner i sängen med en kopp kamomill-te framför Tv:n. John Blund kom snabbt till mig och lät mig somna...



En kommentar publicerat i Allmänt, träning;
Taggar: Fitnessplate Future 3D, Nordic Wellness Mirum, TrendRehab, aeorobics, cardio, gym, löpning, träning
#1 - - Anonym:

Hoppas du sovit gott och att magproblemen löser sig💕/ Mikaela

Svar: Sovit gott, men magen är det stopp i... 💕
Sandra Vulkan