Nytt gym och Tusen tack!! ❤

Jag vill börja med att tacka er alla för ert visade intresse av mina inlägg! Ni skänker mig otroligt mycket glädje genom era hjärtklick och att ni väljer att gå in på bloggen dagligen, eller sporadiskt, och läsa om mina tankar och mitt liv. Detta gör mitt skrivande så mycket mer betydelsefullt än att bara göra det i dagboks syfte. Så tack än en gång!!! 

Bjuder på denna vackra soluppgång från igår morse på väg till jobbet.


Igår startade ännu en ny era i mitt liv. Jag köpte för första gången i mitt liv ett årskort på ett gym (har tidigare endast köpt månad för månad). Och dessutom på ett för mig nytt gym. Anledningen till att jag inte fortsätter träna på 1gym i Söderköping är för att jag numera kommer att träna i Norrköping. Eftersom jag och Örjan pendlar tillsammans till och från jobbet nu så får jag tomma luckor i mitt dagsschem, pga att Örjan jobbar heltid och jag endast 87.5%. Jag kommer att kunna träna före jobbet de dagar som jag börjar senare och efter jobbet de dagar som jag slutar tidigare. Därför köpte jag nu ett gymkort på Nordic Wellness på Mirum galleria nära mitt jobb. Jag köpte kortet via Wellnet, en hälsoportal som Norrköpings kommuns anställda kan använda sig av. Om en är kommunanställd så betalar kommunen halva summan av olika aktiviteter. Tidigare har jag använt mig av detta till massage. Men nu alltså till ett träningsårskort. Förrutom att jag bara behöver beysla hälften så hade Nordic Wellness ett erbjudande med 20% rabatt på detta kort. Så summan av kardemumman blev inte så saftig. Helt perfekt helt enkelt!

Självklart så ville jag börja träna redan på dag 1. Det blev ett 1 1/2 timmes hårt pass för ben och rumpa. Svetten rann och jag mådde så gott. Gissar att jag kommer att ha jobbigt att gå ett par dagar nu pga träningsvärken. Men det är det värt! Jag gillar verkligen detta gym. Rent och fräscht och otroligt bra maskiner!


Suddig bild, men dock ett bevis på min träning...

#1 - - Mamma ❤:

Godmorgon. Hoppas att du inte har allt för mycket träningsvärk idag 😠😠😠. Ha en fin onsdag. Kram ❤

Svar: Kramar 💕
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Bra jobbat😀/ Mikaela

#3 - - Anonym:

Bra jobbat😀/ Mikaela

Svar: 🤗👍😁
Sandra Vulkan