Träning, inspirerande föreläsning & myskväll hos bästa Malin ❤

Igår var det en lång aktiv dag. Den började med att jag knappt tog mig ur sängen pga bitande träningsvärk i ett flertal muskelgrupper. Men en del av värken tränade jag bort på gymmet. Det blev ett stärkande arm, bröst och axelpass plus lite konditionsträning. Fylld av endorfiner och ny positiv energi promenerade jag den lilla biten till jobbet. 



Jag jobbade mellan 08.30 - 16.00. Sedan promenerade jag ner till De Geer hallen för att gå på en föreläsning mellan 17.00 - 20.00. Fylld av massa inspiration och glädje åkte jag till bästa Malin för lite pyjamasparty. Mysigt att umgås bara vi två. Men vi stannade inte uppe så sent eftersom vi villa vara pigga och fräscha för ännu ett morgongympass...

Flera av er oroar er över att jag kör på för hårt och inte vilar tillräckligt. Just igår blev det inte speciellt mycket vila, annat än på väg till gymmet. Men övriga dagar får jag bra vila och återhämtning både till och från Norrköping eftersom jag åker med Örjan, plus att jag alltid landar en stund i soffan innan läggdags. Det är lite extra tufft just nu i och med flytten, men jag hoppas och tror att träningen hjälper mig att hålla mig på benen ett tag till. 


Påminner om att ni gärna får klicka på hjärtat här nedan om ni gillar detta inlägg ❤⬇️ Tack snälla ni!!
#1 - - Anonym:

❤/ Mikaela

Svar:
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤:

Kram till dig och din familj. ❤❤❤🐕🐕❤❤🐎🐎

Svar: Kramar till er!! ❤❤
Sandra Vulkan