En bra start till ett sämre slut...

Stegen var snabba och lätta som alltid längs "nya" vägar. Genom campingen ner till kajen och längs 209:an tillbaka in till campingen igen. Nästan 6.5 km blev det, varav en lååång och seg uppförsbacke som nästan tog musten ur mig. Jag har många gånger promenerat i Arkösund, men detta var min första löprunda där.

Efter frukost passade jag på att mysa med lilla Hilda och ta tillvara på de ljuva solstrålarna ända fram till Dennis serverade oss en fantastiskt god hemmagjord pyttipanna stekt på muurikkan. Efter denna trevliga stund och vårt lilla spontana äventyr åkte Örjan, Tindra och jag hemåt. 





På eftermiddagen tog vi en tur till en närliggande paddock där Engla och Tindra körde hoppträning med Theo och Avicii, medan jag och Örjan var fikande publik.



Efter ännu en liten stund i solskenet gick vi in och landade i soffan framför en bra film. Då blev jag plötsligt dålig. Illamående, riktigt ordentligt illamående. Kände även att tempen i kroppen sakta steg och feber var ett faktum. Kräktes när jag skulle borsta tänderna och göra mig redo för natten. Håller nu tummarna för att det är snabbt övergående...


Uppmuntra mig görna genom att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke...
❤⬇️
Tack snälla!
#1 - - Anonym:

Krya på dig💕/ Mikaela

Svar: Tack! 😢❤
Sandra Vulkan