Tiden går alldeles för fort...

Igår började min älskade fina Engla i gymnasiet! Och flyttade in i sin lägenhet som hon delar med sin kompis Agnes i Norrköping. En stor dag för dem, och lite sorglig för mig som måste inse hur stor Engla har blivit. 



Jag fick äran att skjutsa henne till nya skolan igår morse och jag fällde ett par tårar när hon klivit ut ur bilen. Min lilla blondin som jag nyss höll i min famn efter en snabb förlossning... Som nyss lärde sig att krypa med storebror Adams hjälp. Som nyss drog katten Smilla i svansen när hon som kattunge flyttade hem till oss. Som nyss klädde ut sig till Pippi Långstrump och körde omkring lilla Tindra i en dockvagn inne. 

Nu har hon alltså börjat gymnasiet, Samhällsprogrammet. Tiden går verkligen fort, alldeles för fort!

Efter möte på jobbet igår kväll åkte jag till lägenheten med diverse saker till Engla. Och sov sedan över där för att slippa köra hem sent. Mysigt!!

Jag började dock min gårdag med en tidig löprunda i soluppgången. Den absolut bästa starten på dagen. Att det blev en löprunda hemmavid istället för ett pass på gymmet berodde bl.a. på just att jag skulle köra Engla till skolan och därför inte hinna träna innan jobbet.


Magiskt vackert, eller hur?!


Påminner om det lilla hjärtklicket här nedan om du gillar detta inlägg!
Tack snälla du!
2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, Livet på gården, träning;
Taggar: Livet på gården, Norra Finnö, Sankt Annas skärgård, Skärgårdsliv, liten blir stor, löpning, min älskade dotter, morgonträning, soluppgång i Sankt Annas skärgård, träning
#1 - - Anonym:

Oj, vad tiden går😱❤/ Mikaela

Svar: Ja otroligt snabbt!!
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

❤❤❤

Svar: ❤❤❤
Sandra Vulkan