Julmarknad & familjehäng ❤

Efter en lååång fredag (kom i säng först vid halv tolv) trodde jag att jag skulle få sovmorgon igår. Men det tyckte tydligen inte Nova. Hon väckte mig genom att vanka omkring i sovrummet klockan 6.50. Hennes klor smattrade mot trägolvet och det ljudet fick mig att vakna ur min sköna sömn. Vilket var tur då hon väldigt kissnödig.

Så jag, som ändå inte kan somna om när jag väl vaknat, gick upp och klädde på mig för en långpromenad med hundarna. Lite mer än 7 km knallade vi i raskt tempo så jag var alldeles svettig när vi kom hem igen.



Efter lite te åkte Örjan och jag iväg på en liten julmarknadstur på vår ö. Tyrislöt, Uvmarö och Ekö gårdsbutik fick sig besök av oss.

Resten av dagen umgicks jag med Engla, Tindra och hennes kompis Ella och Örjan. Till middag grillade Örjan vildsvinskött till oss, då vi nyligen fått oss ett litet vildsvin som vi lämnade in på slakt. Jag ÄLSKAR viltkött! Gjorde en rödvinsås och sötpotatispomme till köttet. Mums!!


#1 - - Anonym:

Vilken mysig dag😍/ Mikaela

Svar: ❤🥰
Sandra Vulkan