Den första riktigt bra dagen på tre veckor...

Strax innan solen steg i horisonten och hela den molnfria himlen färgades i brandgula nyanser slog jag upp mina ögon. Jag visste redan då att det skulle bli en bra dag för mig. Den första riktigt bra dagen på tre veckor!

Varsamt väckte jag Örjan, klädde mig och gick ner för att rasta av hundarna i soluppgången. Solens strålar lyste upp vår gård.

Förmiddagens första kopp te/kaffe avnjöt vi i varsin solstol i den varma solen. Där tillbringade jag sedan några ljuvliga timmar medan Örjan jobbade på i trädgården.



Till lunch grillades kött och korv som vi såklart åt ute i den friska men samtidigt vårvarma luften. Tänk att detta är vårt liv nu. Och att vi helg efter helg kommer att kunna ha det så här fantastiskt så ofta som vädret tillåter. 



På eftermiddagen fick vi trevligt besök av Örjans gamla bekanta/min väns föräldrar som också har flyttat ut hit till Norra Finnö. 

Vi fick också lite gjort inne under kvällen. Städning, uppsättning av tallrikshylla och lite annan inredning. Men sedan landade vi i soffan och gäspade stort, den stora mängden frisk luft satte sina spår...


Efter en mysig kväll tillsammans med familjen kröp jag ner i sängen redan klockan 21. Då hade gäspandet maximerats och tagit över helt så jag var tvungen att erkänna mig besegrad...


Men oj vad underbart det var att få känna energin igen!! Fler sådana dagar välkomnas med öppna armar!


Påminner igen om det lilla hjärtklicket här nedan om du gillar detta inlägg ❤⬇️ Tack snälla du!









#1 - - Anonym:

Härligt, att du mår bra,det fina vädret och din dag igår😍/ Mikaela

#2 - - Mamma ❤:

Hoppas du får fortsätta må bra nu. Kram ❤❤❤🐕🐕❤❤🐎🐎🐈🐈