Sämre igen...

När jag i onsdags kröp ner i sängen för natten hade jag ett hopp om att influensan var på väg att ge vika och börja lämna min kropp.

Men igår morse vaknade jag klockan 04.20 med hög feber, genomtäppt i näsa och bihålor ännu ondare i varenda led, öron och värst av allt i tänderna. Smärtan i tänderna, som är orsakad av inflammerade bihålor, gör att min huvudvärk blir riktigt skarp dessutom. 

Allt hopp om att bli frisk igen rann ur mig...

Jag tvingade mig ner till köket för att göra te och få i mig lite vatten och vitaminer. Insåg att mina Alvedon, Ipren och pappersnäsdukar nästan var slut. Proppade i mig några tabletter, nässpray och la mig i soffan i väntan på att de skulle börja ge resultat. 

Strax före 10 tog jag bilen in till Söderköping för att besöka apotek och mataffär. Dumt? Ja, men ändå behövde jag ju dessa produkter pronto. Inhandlade det nödvändigaste och åkte sedan hem igen och bäddade ner mig, helt slutkörd. Fick i mig lite lunch och lite nyttigare glass, men fick inte behålla något av det i mer än 30 minuter. Middagen fick jag iallafall behålla, även om jag mådde väldigt illa.

Tröstlöst är ordet...



Om du vill visa din omtanke så blir jag glad 
om du väljer att klicka på hjärtat 
här nedan ❤⬇️ Tack snälla!

#1 - - Anonym:

Krya på dig❤❤❤/ Mikaela

Svar: Tack vännen! ❤😞 Kram
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Här har du en till med influensa från helvetet som aldrig verkar ge sig. Hela familjen på 6 personer ligger däckade. Det verkar som den blir värre efter ett par dagar, har varit precis så för oss alla. Vidrigt :( krya på dig! Själv har jag börjat tappa hoppet...

Svar: Åhhh stackars er! ❤😞 Jag vet precis hur det känns... Krya på er alla!! Kram
Sandra Vulkan

#3 - - Mamma ❤:

Krya kramar till dig. 🌹🌹🌹

Svar: Tack kramar ❤❤
Sandra Vulkan