Uppmuntrande ord & Solstrålar på bleka kinder...

Igår orkade jag sitta ute i den ljuvliga vintersolen i lite mer än en timme. Vilket är ett framsteg i denna sjukdom era. Solens strålar hettade på mins bleka kinder och ljudboken fick mig att stänga ute allt annat för en stund.


Redan när jag vaknade vid sju så insåg jag att det skulle bli en fantastisk vinterdag. Önskade att jag orkade ge mig ut på en promenad i den friska rena luften, men jag fick nöja mig med att gå ner för trappan. 


Förflyttade mig alltså från sängen till soffan. Och där tillbringade jag nästan hela min dag, förrutom när jag tog mig ut till solstolen som Örjan ställde ut åt mig i helgen. 



Måste berätta något som gjort mig på lite bättre humör. Jag har på Instagram fått ett meddelande av en gullig 24-årig ung mamma som vill komma igång med träning och bättre kost. Hon skrev: 

"Hej fina du!
Hur tränar och äter du?
Ser ju inte alls ut som 41 utan som en 20 åring. Starkt jobbat!
Har alltid tränat som barn men sen jag själv fick barn så rann det ut i sanden. Vill få tillbaka min vältränade kropp."

Så nu ligger jag här (med sinande magmuskler) och sträcker lite extra på mig. Tack för dessa uppmuntrande ord!! 



Påminner igen om det lilla hjärtklicket här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke ❤⬇️ Tack snälla söta du!!
#1 - - Anonym:

Härligt med uppiggande kommentarer😃/ Mikaela

Svar: 😍
Sandra Vulkan