Dubbskor & på bättringsvägen..

Så där ja. Nu hittade min vanliga lite skarpare huvudvärk tillbaka till mig. Inte så värst oväntat med tanke på att min kropp har haft annat att jobba med de senaste dagarna. 

Yrseln är nästan helt borta, kan såklart höra ihop med att mina blödningar minskat markant. Orken var inte mycket att ha igår morse men återkom mer och mer under dagens gång.

Ringde jobbet och meddelade att jag med största sannolikhet kommer idag, om inte huvudet fortsätter att sätta sina gränser.



På eftermiddagen när gårdagens snöoväder dragit förbi (i 16-tiden) tog jag en någorlunda rask promenad med hundarna. Tänkte att om jag inte klarar av en promenad så är jag inte redo för jobbet. Och till min stora glädje så gick det bra trots att det hann bli riktigt mörkt innan vi kom hem igen. Självklart så var jag reflexväst! Och äntligen fick jag användning av mina nya fina dubbskor, vilket var tur för det var halt i snön.



Jag är supernöjd med dessa löparskor med dubb som är svensktillverkade!! 

Efter promenaden tände jag en brasa och drack en kopp te i väntan på att familjen skulle komma hem...


Gilla-hjärtat här nedan för du mer än gärna klicka på, antingen pga att du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke ❤⬇️ Kramar 



#1 - - Anonym:

Smarta skor😀/ Mikaela

Svar: super bra!!
Sandra Vulkan