Vill sprida denna glädje...

Då Tindra och jag skulle till sjukhuset en sväng under förmiddagen så tog jag egen bil in till Norrköping igår morse. Tindra och jag började vår dag en kort stund på gymmet. Så roligt att få träna tillsammans med mitt yngsta barn. För min del blev det 30 minuters löpning. Tindra fördelade sina 30 minuter på en del löpning, en del i trappmaskinen och en del på en step up-maskin. Bra jobbat av henne!! Och mig! 


Älskar att få dela med mig av min träningsglädje till mina barn och hoppas att jag på så vis lyckas inspirera dem till ett livslångt aktivt liv. För hälsovinningarna är ju så stora och jag vill att de ska förbli friska i hela sina liv. Om inte annat alltid göra det bästa av situationen och må så gott de bara kan. 

Vill såklart även sprida träningsglädjen även till alla er! Alla kan göra något för sin hälsa oavsett vad. Raska promenader, träna hemma med eller utan minibands eller vibrera som min mamma nu gör på en Fitnessplate, är enkla varianter på träning. Önskar ni tips och råd om hur just ni kan träna utifrån er situation så fråga gärna mig. Jag bjuder mer än gärna på träningstips för er hälsa!


KRAMAR 

#1 - - Anonym:

Så är det😀/ Mikaela

Svar: 🤗🤗🤗
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤:

Så skönt att du mår bra. Kram 😍

Svar: Jajamänsan!!
Sandra Vulkan