I thought I died and gone to heaven...

Alltså, stoppa pressarna!!
Se hit!!!
Jag har bakat VÄRLDENS godaste bröd jag någonsin har smakat på! 

När jag stoppade detta nybakade bananbröd i munnen var det som en smakexplosion, en smaksensation av allra högsta grad. Och det är ju såklart även en stor fördel att det dessutom är antiinflammatoriskt, näringsrikt och innehåller goda fetter och fibrer. Som pålägg hade jag dessutom jordnötssmör, chiasylt (recept på denna finns under kategorin Rawfood recept) och pumpafrön vilket gjorde hela smörgåsen ännu bättre för min kropp och därmed mina goda tarmbakterier. 


Receptet har jag än en gång lånat av fina Susanna Moen. Har ni missat henne så sök upp hennes Instagramkonto eller hennes blogg, båda med hennes namn. Det är denna fantastiska unga kvinna som på riktigt har förändrat och förbättrat mitt liv under de senaste veckorna. Jag inspireras och lär mig massor av klokheter av henne. En jordnära, empatisk och omtänksam själ som bjuder på sin vishet och sina egna lärdomar för en hälsosam livsstil. Och viktigast av allt, lever som hon lär. Lyckliga jag som fann henne på gymmet! Och lyckliga er som får ta del av detta genom mig.


Se bara som hon strålar och smittar med sin energi!

Nu vill ni såklart ta del av receptet också, så här kommer det som en screenshotbild från Susannas instagram:



Testa dessa! Du kommer inte att ångra dig!
(Som ni ser så går dessa även att göra nötfria och veganska om en vill.)

Igår morse, efter en natt hos bästa Malin, drog vi tidigt (5.30) till gymmet. Jag gick på yogan tillsammans med Susanna och hennes härliga mamma som är yogainstruktören. Men innan det sprang jag i en kvart på löpbandet och sedan likadant efter yogapassat, bara för att jag kände mig stark och full av energi. Älskar att få känna mig så här igen! Som mig själv!


Glöm inte att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg 
❤⬇️
 Tusen tack på förhand!
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, Livet på gården, Rawfood recept, Recept, diy, sjukdom, träning;
Taggar: Nordic Wellness Mirum, antiinflammatorisk kost, antiinflammatoriskt bröd, bananbröd, cardio, energi, food pharmacy, glutenfritt, goda tarmbakterier, hälsorevolutionen, hälsosam livsstil, inget tillsatt socker, inspiration, löpning, mjölkfritt, mjölkproteinfritt, mot bättre hälsa, motion, ny energi, nyttigt bröd, näringsrik mat, nötfritt, power yoga, sockerfritt, träning, veganskt, workout, yoga