Så många fina gåvor ❤

Vilken underbar dag jag hade igår på min födelsedag!! Jag fyllde 42 år, trodde fram till i förrgår eftermiddag att jag redan var 42 och skulle fylla 43... Snacka om noll koll och det märks att sifforna faktiskt är totalt oviktiga för mig.

På jobbet överraskades jag av två av mina kollegor som köpt presenter till mig. Så gulligt och omtänksamt! En söt blomma i en rosa kruka som det "stod" Sandra på och ett glaspåskägg i form av en höna att ha på bordet.



Precis innan jag skulle gå in i barngrupp så kollade jag på Facebook och såg ett värmande och rörande inlägg på min sida från älskade Tindra, som fick mig i tårar. Tårar av glädje...

Mamma... du är på riktigt värdens bästa glöm aldrig d! Du har alltid funnits där för mig på alla sett o vis och det är jag så himla tacksam över. Hade inte kunnat önska mig en bättre mamma. Tack för allting du alltid har gjort för mig! Jag älskar dig mer än ngn annan på hela planeten. Du betyder verkligen så mkt för mig! Förlåt för allt jag har gjort... jag har alltid försökt göra dig stolt över mig men förstör det alltid. Du förtjänar verkligen inte ngn sjukdom, du är såå sjukt stark mamma, min förebild! Du förtjänar den absolut bästa dagen som ingen haft för du är verkligen bäst. Grattis på din speciella dag och glöm aldrig hur mkt jag älskar dig❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰💋

Nu är det ju såklart så att Tindra alltid gör mig stolt! Och ingen av oss är perfekt, och det är helt som det ska vara. 

När jag kollade min mail upptäckte jag att jag fick presenter från Plantagen (en rosbukett), Apoteksgruppen (Alw schampo/balsam/duschkräm) och Willys (en fryst kladdkaka). Schysst! Hämtade ut allt utom rosorna som jag får ta en annan dag.

Blev bjuden på fika på Mirum galleria av bästa Anna. Vi fick oss en mysig stund tillsammans med massa skratt som säkert ger träningsvärk i magmusklerna till imorgon. Tusen tack fina Anna för denna eftermiddag!

Jag testade förresten Lindahls rawfoodbollar, en med kardemumma och blåbär och en med hallon och lakrits. Båda var goda men den sistnämnda klart bäst.

Hemma firades jag med presenter såklart. Av Örjan fick jag mina önskade nya löparskor, mina gamla är redan 1 1/2 år och börjar tappa formen lite då de använts i ur och skur. Jag fick även ett ljuvligt halsband av min älskade man, ett målat porträtt av mig som Engla gjort, vackra ögonskuggor även dom av Engla, två snygga stickade tröjor och ett hårband av Tindra. Betydligt mer än vad jag hade förväntat mig. Skuttade löjligt lycklig omkring i vardagsrummet i de nya löparskorna och sjöng något improviserat glatt. 





Vi fikade också, jag åt en gudomlig kladdig choklad brownie (recept på den kommer imorgon, jag lovar att ni kommer att älska den) och en rawfoodboll med smak av semla. 


En magisk dag led mot sitt slut och jag kröp ner i sängen med ett stort leende som sträckte sig från öra till öra!

Tack alla som gjorde med dag med gåvor och gratulationer!! Ni är guld värda!

#1 - - Anonym:

Vilken härlig födelsedag❤/ Mikaela

Svar: Ja, den var fantastisk! ❤🤗
Sandra Vulkan