Bättre än i torsdags, sämre än i tisdags...

Tog mig upp och iväg till jobbet igår. Huvudet kändes bättre än dagen innan vilket gladde mig enormt mycket. Men självklart så var det inte måendet på topp men hyfsat är bättre än dåligt...

Festkommitémöte, firande av bästa Sandra och slutade tidigt underlättade min arbetsdag markant. Det var som vanligt skönt att vara tillbaka oavsett. 

Efter jobbet åkte jag med Sandra för att hämta lilla Alice på hennes förskola innan vi åkte hem till dem för lite mellis. Jag hade med mig saffransbananbröd som vi mumsade på. Så kul att Alice är så förtjust i mitt hembakta bananbröd oavsett smaksättning.


Kvällen tillbringade jag tillsammans med Engla och Örjan, med god middag och filmen "Grinchen..." Ett mysigt avslut på en arbetsvecka som för min del endast bestått av tre futtiga arbetsdagar, visserligen med ett kvällsmöte och en kvällsföreläsning men ändå. 


Ett hjärtklick gör mig ännu lite lyckligare och mer tacksam
❤⬇️