Gick inte att blunda längre....

Jag har äntligen börjat kunna sova lite längre om morgnarna. Detta beror nog mest på att rullgardin hindrar gryningsljuset från att lysa upp sovrummet och att Örjan vaknar av sitt alarm själv. Igår sov jag ända till 07.00. Skönt!!

Började min morgon med ett stretchande egendesignat yogapass, den bästa starten på dagen! Sedan insåg jag att jag var tvungen att dammsuga, då det inte gjorts på ett bra tag. Jag har antingen prioriterat att sätta mig ute i solen, och då inte se skiten, eller att blunda för det och kolla på en film istället för dammsugningen. Men nu gick det inte att strunta i det längre.



Jag kunde därefter njuta i solen och värmen den spred med gott samvete och en stor kopp te. Faktiskt satt jag där typ hela eftermiddagen. Skippade till och med min dagliga promenad, städningen tog på krafterna. 



#1 - - Anonym:

Städning är bra motion❤/ Mikaela

Svar: Ja det är verkligen att slå två flugor i en smäll.. 😁
Sandra Vulkan

#2 - - Victoria:

Så fint det var! Älskar golvet 😀 Bl.a.. Och typ allt annat. Jättefint!

Svar: Åh tack snälla!! 🥰 Ja, vi är väldigt glada över allt fint som vi hittat under plastmattor mm.
Sandra Vulkan

#3 - - Linda:

Jag hade också svårt att vänja mig vid ljuset första veckorna.