Den träningsvärken gick det inte att nonchalera...

Blev väckt av Ludde som hade en envis nysattack vid 03.00. Men både han och jag lyckades tillslut somna om så vi fick oss ytterligare ca 40 minuters sömn innan det var dags att gå upp strax efter fyra.

Tände några ljus på bordet och satt där och njöt av min frukost och tystnaden. Sedan ut med både hund och hästar.

På vägen till jobbet närmade sig soluppgången med stormsteg. Himlen färgades magiskt vacker så jag var tvungen att stanna bilen för att kunna fånga en gnutta av det på bild. Dock inte helt lätt genom passagerarsidans fönster.



Många sjuka barn gjorde att vi hade ett stort dropp på jobbet, även en sjuk kollega (men det löste sig med en känd vikarie).

Vi var ute på gården på förmiddagen. Barnen gillade min gamla konstrotting soffa som Örjan och jag var och lämnade på jobbet i söndags. I den satt vi igår och läste böcker och samtalade.

Jag slutade tidigt och landade genast i en solstol. Sommarvärme när en kom ifrån blåsten, som fortfarande är lite kyligt. Lite mellis ute och sedan lockade värmen och solen mig till ett yogapass.
Då jag hade sån extrem träningsvärk efter söndagens yoga och ett pass på min Fitnessplate så var det ganska så tungt i början. Träningsvärken gick liksom inte att nonchalera även om jag försökte otaliga gånger under gårdagen.
Men jag fick till ett improviserat pass på ca 20 minuter. Nöjd och lycklig efteråt eftersom jag utmanat mig själv lite och lyckats hyfsat bra.




Den nedre bilden är sekunden innan min träningsvärk fick mig att tappa benen ner i mattan.

Avslutade som alltid dagen på just Fitnessplate, dubbelpass för att jobba bort träningsvärken.

(Fler och fler investerar nu i dessa Fitnessplate future 3D eller 4D. Om du undrar något om dessa är det bara att du hör av dig. Med min rabattkod Sandra får du 20% på dessa och resten av sortimentet hos TrendRehab gäller även på reapriserna!!)