Så mycket mer jag hinner numera...

"Sovmorgon" igår. Då vaknar jag första gången 04.30 prick. Lyckas somna om strax före 05.00 drömmer en märklig dröm som tills slut väcker mig pga att den blir så obehaglig, då är klockan 05.45 en alldeles lagom tid att börja morna mig.

Gick upp och fixade min frukost medan jag fick en stund med Tindra i köket. Så glad att hon lyckats vända tillbaka dygnet, som hon vände helt under jullovet (var vaken på nätterna och sov på dagarna, helt galet). Och dessutom så pass att hon äntligen börjat äta frukost innan skolbussen hämtar upp henne.


Fy vad kallt det är nu! Minus tio grader igår här. Trots det sprang hästarna glatt ut till hagen. Ludde lever också upp i snön och kylan, skuttar glatt omkring och följer harspår som fyller vår mark. 
Jag njöt av den otroligt vackra morgonen med soluppgången och den glittriga snön på marken.


Jag hann med ett kortare improviserat svettigt yogapass och en stund på min Fitnessplate future 3D innan det var dags att åka till jobbet. Tänk vad mycket mer jag hinner med numera när jag jobbar mindre och har kortare resväg till och från jobbet!!

En annan fördel med närheten till jobbet och mina arbetstider är att jag flera morgnar i veckan kör till jobbet när det är ljust ute.




Visst är det otroligt vackert?!


Tack till er alla som sprider glädje i mitt hjärta och sinne när ni väljer att klicka på hjärtat I slutet av mina inlägg!!!!
🙏❤
#1 - - Mamma ❤:

Härligt ❤