Hotellfrukost lockar även mig...

Vi var lite trötta och sega när vi kom ner till frukosten på hotellet igår morse. Lite väl mycket gott dricka och sent i säng var orsaken.

Frukosten uppskattade vi mycket. Jag åt massor av goda fräscha frukter och lite annat också. Jag är egentligen inte någon frukostätare men hotellfrukost är det svårt att inte bli sugen på.

Under förmiddagen packade vi ihop våra saker, checkade ut och åkte hem.

(Min nya hårfärg)

Jag ägnade ett par timmar åt att mocka en av sommarhagarna. Då det varit för varmt för att mocka de senaste veckorna plus att vi varit iväg, så var det mycket att mocka. Men med musik i en portabel högtalare, en flaska med vatten och solen smekandes på kroppen så gick det ändå hyfsat bra. 

Till middag avnjöt vi ostar och charkuterier mm. Så himla gott varje gång!

#1 - - Anonym:

Fin du är i håret😍/ Mikaela

Svar: Tack fina Mickis!! 😘
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Fin färg. Du passar i det❤

#3 - - Anonym:

Fin färg. Du passar i det❤

Svar: Tack snälla !! ❤
Sandra Vulkan