Kreativitet har präglat denna dag...

Sov på min inframadrass igen natten till igår och fick mig ännu en fantastisk skön sömn. Kan inte hålla mig vaken och koll på TV alls när jag lägger mig på denna varma sköna välgörande madrass  tar bara någon minut så sover jag. I normala fall behöver jag minst 30-45 minuter för att komna till ro, oavsett hur trött jag är, så den gör skillnad.

(Påminner om att min rabattkod Sandra ger hela 25% rabatt november ut hos TrendRehab på hela sortimentet, även på redan nedsatta priser. Fitnessplattor, tyngdtäcken fotmassage mm.
I år säljs även presentkort och rabattkoden gäller såklart på dessa också!!)

Under förmiddagen hade jag en workshop för mina kollegor med skapande med akvarellpennor och torrpasteller. Gick även igenom funktionen, storlekar, tjocklekar och kvaliteten på våra rit-, målar- & akvarellpapper. En mycket trevlig och kreativ teamdag.



Doften var juligt ljuvlig i köket igår eftermiddag när Engla och Tindra dekorerade apelsiner med nejlikor. Julkänslan börjar sakta smyga sig på nu...
Imorgon tänder vi äntligen första ljuset.