Nu fick jag dra i nödbromsen...

Mådde rätt hyfsat när jag tidigt (04.15) igår morse satt här hemma i köket och drack mitt bulletproofcoffee. Åkte som vanligt iväg till jobbet och skötte morgonsysslorna i lugn och ro min ensamhet.

Sedan slog yrseln till med full kraft och med följde ett illamående som nästan fick mig att kräkas ett flertal gånger. Gick in och la mig i soffan på kontoret, fick med mig en papperskorg in. Där låg jag sedan och hoppades på att det skulle vända snabbt.

Lyckades sedan ta emot några barn och satt sedan ner och lekte med dem. Pillan kom strax efter barnen och hämtade skolelever och erbjöd sin hjälp när hon såg mig. Men jag visste att Becca var på ingång.

Fina stöttande och oroliga kollegor har jag. Jag höll mig mest på golvet vilket fungerade bra. När alla gick ut på förmiddagen stannade jag inne och fixade med förberedelser inför nästa vecka, innan jag packade ihop mig och åkte hem. Det var verkligen dags att dra i nödbromsen, inte en dag för tidigt jag vet...

Den värsta yrseln och illamåendet hade lagt sig och jag kände att jag skulle klara att köra hem. Har ordnat med vikarie inför måndag då jag också blir hemma, eftersom jag även har mitt läkarbesök inbokat då.

Nu ska jag bara vila hela helgen. Inga måsten eller annat inplanerat.