Berg- & dalbana hela dagen...

Min energi åkte verkligen berg- & dalbana under gårdagen. Yrseln var så kraftig så jag fick flimmer framför ögonen. Orkeslösheten slog undan benen på mig emellanåt. Och huvudet smärtade ordentligt. Men då och då fick jag tillbaka min vanilga energi och jag fick massor gjort.

Ska bli skönt att slippa detta när jag får mer järn, och förhoppningsvis får tillbaka mitt liv igen.



Hade tänkt att lägga mig i soffan efter jobbet och ladda mina batterier. Men just då fick jag ny energi och en enorm lust för att plugga. Jag har hamnat i ett flow och orden rinner ur mig i ett lustfyllt ordflöde.

#1 - - Anonym:

Ja, energins berg och dalbana...
Men du, höj statusen på ditt och andras skrivande genom att välja ord som ordflöde i stället för ordbajseri Sandra, har alltid tyckt att det ordet nedvärderar både språk och språkaren! 💕 kram Tessan

Svar: Ja det har du helt rätt i. Hittade inte orden riktigt igår kväll 🙈😂🙈
Sandra Vulkan