Utvecklas och växer...

Varvat läsning av studielitteratur med jobb och stunder med familjen hela gårdagen. Alltså läste till morgonkaffet, jobbade och använde mig av lite som jag läst om under helgen, läste på rasten, jobbade några timmar till innan jag åkte hem och läste lite igen. Gillar att kunna varva så och testa i praktiken det jag tagit till mig i teorin. På så vis förankras teorin och jag utvecklas och växer som pedagog.

Underbart väder än och jag njuter av att bara kunna dra på mig en klänning (och ev en kofta under morgontimmarna). 
Även om jag ibland kan längta en aning till hösten, tjocktröjornas- och benvärmarnastid. Fast mest kopplat till en bild av mig uppkrupen i soffan med en kopp te, en filt och en bra bok.


(Påminner om att jag verkligen uppskattar att du klickar på det lilla hjärtat i slutet av mina inlägg.
Tack på förhand!!)