Wow-moments ledde till tårfyllda ögon...

Hade svårt att ta mig upp igår morse också. Då hade jag ändå sovit fler timmar än jag varit vaken under dygnet. Kom igång efter en skön dusch och en mugg med kaffe. Precis som vanligt.

På jobbet hade jag flera wow-moments och barnens flöde, ömsesidiga respektfullhet och glädje får mina ögon att tårar av lycka vid blotta minnet. Såna dagar älskar jag mitt jobb extra mycket.

Detaljer om detta arbete kan du läsa om på Instagram: @sankt_anna_forskola

Tröttheten kom smygande precis innan det var dags för mig att bege mig hemåt. Helt okej efter en intensiv,  men som sagt bra, arbetsdag. Skjutsade in Engla till Söderköping, hon skulle på Rix fm festival med sina vänner. Väl hemma igen var jag helt tömd på energi. Fick i mig lite näring innan jag stupade i säng.