Magiska dofter i köket...

Igår var det soligt och lagom härligt kyligt ute. Jag hjälpte Engla i stallet och tittade sedan på när hon red Bojack. Han var lite envis och ville inte riktigt lyssna på Engla. Men vädret gjorde upplevelsen för oss alla ändå behaglig.
Min energi är nästan tillbaka på full nivå nu. Iallafall när jag får ta det i min egen takt och göra allt på mitt egna initiativ...

Jag passade på att baka lite till Englas födelsedagsfika när energin var på topp. En kladdkaka och en plåt med filmjölksrutor skapade magiska dofter i köket. Och en glad och nöjd familj, vilket vad det jag eftersträvade.

Lång mysmiddag med våra älskade ungdomar runt bordet blev en perfekt start på helgen.
#1 - - Hannas krypin:

Hur gör du de där filmjölkskakorna?

Svar: Hej! Jag har inte receptet i huvudet men kan skriva det i morgondagens blogginlägg ❤
Sandra Vulkan