Nu kan jag berätta...

Jag har inte bara umgåtts med mamma och Jesica med familj denna helg. Min älskade son Adam var i Enköping när jag kom dit i fredags. Så jag fick även mysa med honom och Engla hemma hos mamma. Supermysigt att dessutom få sova tillsammans med Adam.
Och i lördags hämtade vi Moa på Arlanda, som kom med flyget från Luleå då.
Anledningen till att jag inte skrev något om dem tidigare är att tjejerna skulle på mina barns äldsta storasysters Babyshower igår, och det var såklart hemligt för den höggravida.

Efter att vi igår lämnat tjejerna på Babyshowern åkte Adam och jag ner till stan för en fika ute i solen och, tyvärr, blåsten. Därefter åkte jag hemåt igen.
Hemma väntade Örjan och pappa. Vi firade pappa som fyllde i onsdags, med paket och fika.
Tänk så många fina människor jag får umgås med denna mysiga helg!!