Ännu en biverkan av medicinen...

Gårdagen blev inte riktigt så som jag hoppats på...

När jag vaknade vid niotiden gick jag en sväng med hundarna. Sedan så fick jag veta att Jesica försökt väcka mig under natten genom att ruska lite på mig, men jag visade inga som helst tecken på att vakna. En biverkan av min medicin tyvärr. (Märkligt dock att inte heller Örjan vaknade.) Anledningen till att hon försökte få liv i mig var för att en av tonåringarna fick en allergireaktion av katterna och hade svårt att andas. De visste att vi har allergitabletter hemma och undrade vart de fanns. Som tur var så löste de situationen ändå. Strax efter den pärsen blev ett av barnen magsjuka och spydde massor, vilket fortsatte hela förmiddagen. 

Vi hann umgås fram till 14-tiden då de passade på att åka hemåt medan den magsjuka mådde hyfsat bra. Fullt förståeligt. 

Eftermiddagen och kvällen spenderade jag och min älskling framför Netflix, efter en utforskande skogspromenad med hundarna i våran omgivning. En svanfamilj förgyllde vår upptäcktsfärd. Tyvärr väldigt grått och tråkigt ute annars.


#1 - - Anonym:

Krya på alla 💕/ Mikaela

#2 - - Mamma ❤:

Hoppas att alla mår bättre idag. Kramar.😍😍😍