Såå stolt mamma! ❤

Alltså jag måste bara få skryta lite över min fina, ansvarsfulla och fantastiska son. Efter en sen kväll (även om Adam gick och la sig långt före oss andra så dunkade musiken rakt in genom båtskråvet, likaså allt gap och skratt) så gick han upp vid 06.00 och åkte iväg för att köra folk och sedan jobbar heeeeela långa dagen fram till 21.00. Adam sommarjobbar just nu på sjötrafiken i Gryts skärgård. Och han gör det jäkligt bra!! (Enligt skärgårdsfolket som jag inte har någon som helst anledning att misstro.)



Att Adam är ansvarstagande vet jag sedan länge, då han pluggar på Sjöfartprogrammet nere i Karlskrona. Där bor han själv och fixar allt med städning, matlagning, tvätt, handling och läxor. Vet inte om jag hade klarat det så bra vid 16-18 års ålder...



Så ja, jag är såå himla stolt så att jag blir tårögd över min underbara son, som dessutom är väldigt trevlig mot allt och alla!!



HEJA DIG ADAM!! DU ÄR MIN IDOL ÅRETS ALLA DAGAR!! 




#1 - - Anonym:

Härligt att vara stolt😀😍❤/Mikaela

Svar: Ja, det är en underbar känsla! ❤
Sandra Vulkan