18 Ă„r!!! đŸ˜Č

Kan nÄgon förklara för mig hur det kan komma sig att min son Adam, som nyss var en liten knubbig bebis, nu fyllt 18 Är???



I onsdags gick jag till Mirum galleria efter jobbet för att möta upp Adam som skulle komma med spĂ„rvagnen (efter tĂ„g frĂ„n Enköping). Jag stĂ„r dĂ€r nĂ€r spĂ„rvagnen saktar in för att sedan stanna. Dörrarna öppnas och jag ser genadt Adam och förbluffas över att det Ă€r en ung man som kommer leende mot mig. Och snygg som fĂ„ Ă€r han dessutom! 

Det var bara ett par veckor sedan som han senast var hemma men det kĂ€ndes som att det gĂ„tt Ă„r. Hur kan jag ha missat att han blivit en man och inte lĂ€ngre Ă€r en pojke?? 

Att jag Àr en extremt stolt mamma Àr det inte svÄrt att förstÄ om en nÄgon gÄng trÀffat min fina, artiga, hÀrliga, sjÀlvstÀndiga, omtÀnksamma och underbara son. För omtyckt Àr han av ALLA!!

IgĂ„r var det alltsĂ„ Adams 18-Ă„rsdag. Och den firade vi ihop heeeeeela dagen lĂ„ng. Först blev det en tur till mitt jobb, fredagsfikat som jag tyckte var ett perfekt tillfĂ€lle att fĂ„ visa upp honom igen (det var ett tag sedan som han var och hĂ€lsade pĂ„ dĂ€r). Även Engla och Tindra var med. 

PĂ„ morgonen gav Tindra Adam sin present frĂ„n henne med detta fina brev:




Asiatisk buffĂ© med sushi blev det till lunch tillsammans med Örjan (som jobbade halvdag dagen till Ă€ra) och Adams klasskompis Alex som kom med tĂ„get frĂ„n SkĂ„ne. SĂ„Ă„ himla gott och trevligt! DĂ€r och dĂ„ fick Adam sin stora födelsedagspresent. Hans allra första bil, en SAAB 9.5. SĂ„ nu lĂ€ngtar han nog mer Ă€n nĂ„gonsin efter körkortet... 



Förberedelser inför dagens (lördag) födelsedagsfest bestod resten av dagen av. Och sÄklart massa mys!

Hoppas verkligen att Adam kÀnner sig nöjd med sin stora dag!

2 kommentarer publicerat i AllmÀnt
Taggar: 18 Är, Födelsedag, Födelsedagsbarn, Min Àlskade son, Stolt mamma
#1 - - Anonym:

HĂ€rlig dag och Ă„terigen Grattis AdamđŸ˜€đŸŽ‚đŸ„‚đŸŽđŸŽˆ/ Mikaela

Svar: Adam hÀlsar och tackar sÄ mycket!!
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Grattis Adam!

Svar: Adam hĂ€lsar och tackar! 😀
Sandra Vulkan