Varför har jag inte testat detta tidigare??

Började min sköna söndag med en uppfriskande promenad ner till viken med hundarna i soluppgången. Molnen höll på att skingra sig och frosten på bryggorna gnistrade. En mycket vacker tavla som jag bjöds på och som jag gärna vill dela med mig av till er.


Vår älskade Ludde fyllde 9 år igår ❤  Vilket firades med lite extra lyxigt hundgodis när vi kom tillbaka och hundarna ätit sin frukost.


Till brunch gjorde jag smarriga äggbakelser (ägg, färsk basilika, cayennepeppar, svartpeppar och flingsalt) som serverades med avokado och knaperstekt bacon. Och en stor kopp med rykande hett grönt chai te. Fantastisk god brunch måste jag säga!


Jag plockade på förmiddagen fram alla adventsstjärnor och ljusstakar från magasinet. Tyvärr så hade många små glödlampor gått sönder i flytten så de får vänta några dagar till på att tändas i fönstren. Men vår största stjärna lyser iallafall nu i vardagsrummet och skapar lite julstämning.

På eftermiddagen åkte Örjan och jag in till Norrköping. Örjan för att fixa med lite med sin storebror och jag för att gå på Zumba tillsammans med min fina kollega Merima. 

Det var min allra första gång som jag dansade/tränade Zumba och hur svårt det än va att lära sig all koreografi så är jag heeeeelt såld på detta. Jag fick mig mycket skratt åt mig själv. Men bäst var det såklart att få dansa sig riktigt svettig. Dessa 60 minuter som passet bestod av bara sprang iväg. Jag kommer definitivt att dansa Zumba fler gånger!! Varför har jag inte testat detta tidigare?? 

Jag passade på att köra ett halvtimmes styrkepass innan det var dags att hoppa in i duschen inför hemfärd. Mådde så himla bra efteråt! Hej då orkeslöshet och Hej energi!


Ha en fin start på nya veckan!! ❤⬇️
#1 - - Anonym:

Kanske ska testa😀/ Mikaela

Svar: Ja gör det!! 😀
Sandra Vulkan