En befriande insikt...

Så rörd jag är över era gulliga kommentarer gällande mina inlägg!! Tack snälla ni!! Skrivar/berättarlusten är tillbaka nu...

Började gårdagen med en 6 km promenad i Norrköping innan jobbet. Det var för kort tid för att träna på gymmet och hinna duscha på morgonen. Men promenaden piggare upp mig och var precis vad jag behövde. 

Jag har otaliga gånger ställt mig på vågen här hemma och oftast irriterat mig på att den inte gång på gång visar minus. Men igår hittade jag kort på mig från i början av juni i år. Jag var på tok för smal då. Revbenen och nyckelbenen var alltför synliga och jag såg inte helt frisk ut. Jag bestämde mig genast för att vara nöjd och stolt även min kropp så som den är just nu. En mycket skön och befriande insikt!

Då:

Nu:



#1 - - Anonym:

Helt rätt insikt❤❤❤/ Mikaela