Jag har kommit en lång bit på vägen...

Lite ego boost när den behövs som bäst:

"Så otroligt stark du är vännen - starkare än vad en ska behöva vara 💖 och garanterat en inspiration för så många! Varma kramar till dig i detta ruggiga väder 🤗"

"Du imponerar och inspirerar!! ❤"

"Du är verkligen en sann kämpe fina Sandra!"

"Sandra du är en förebild i både träning och jobb. Det är du som fått mig att börja träna igen. Du ska inte känna dig som en svikare för du kämpar mer än vad du egentligen borde."

"Du ska absolut inte känna att du sviker. Inte många som skulle kämpa så mycket som du gör med din smärta." 

"Åh min fina vän vad du är stark! Men jag blir så orolig för dig. Du kämpar och imponerar, men jag önskar att du tänkte lite mer på dig själv ibland. Var rädd om dig. Men du är bäst!"

"Det jag önskar mest i hela världen är att du ska bli frisk... Det gör mig så ont att du lider så och att jag inte kan göra något för att hjälpa dig från din smärta."


Detta är några kommentarer av vänner och kollegor som jag fått till mig de senaste dagarna. Orden som värmer så gott in på djupet är en lisa för min själ. De betyder så otroligt mycket för mig, både orden i sig men också vilka som gett mig dessa kommentarer. 

Ändå så kan jag tvivla på mig själv och mitt agerande. Jag vet att jag kämpar på riktigt bra och att jag i mångt och mycket kämpar mer än vad jag egentligen borde. Men sån är jag. Jag har kommit långt i mitt bearbetande och i att förlika mig med mitt tillstånd, men jag har en lång bit kvar...



Om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke så blir jag glad om du väljer att klicka påhjärtat här nedan ❤⬇️ Tusen tack på förhand! Kramar
3 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: ego boost, extrem huvudvärk, kronisk huvudvärk, neurologisksjukdom, orkeslöshet, skov, smärta, underbara kollegor, underbara vänner, yrsel
#1 - - Anonym:

Du har ingen bit kvar, när det gäller kämpande. Du behöver tänka på dig själv och din kropp❤/ Mikaela

Svar: Tack vännen!!!!!! 😘😘😘😘😘
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤:

Vad fina ord från vänner och kollegor. Jag vill inget hellre än att du blir frisk och kan ha det bra med din familj. Ha en fin Halloween. 🎃🎃🕷🕷. Kram ❤

Svar: Jag vet mamma! Och detsamma önskar jag dig. ❤ Ja, jag har många fina och kloka vänner och kollegor runt mig! Kramar
Sandra Vulkan

#3 - - Anonym:

Mickis, precis så. Lyssna noga på Mickis Sandra!💕 kram Tessan

Svar: Åhhh.... ❤❤❤ Kramar
Sandra Vulkan