Sjukhusbesök & Middagsgäster...

Då jag var mycket piggare igår så passade jag på att ta mig en liten skärgårdspromenad till Sanden och utforskade olika skogsstigar. Det kändes oerhört skönt att traska omkring i den underbara mossbeklädda skogen. Orken var inte på topp sä tempot var lågt men det gjorde absolut ingenting.


Vid lunch åkte jag in till Norrköping för att besöka min svärfar som i måndags blev inlagd akut på sjukhuset. Köpte med mig Aftonbladet som jag visste att han önskade. Vi satt och pratade i ca 1 1/2 timme innan jag behövde bege mig hemåt igen, en mycket trevlig stund. Tror att det var allra första gången som vi umgåtts bara vi två...

Till middagen kom Örjans bror Dennis och hans Maria hem till oss. Fick en jätte fin ljuslykta som inflyttningspresent som passade perfekt i vardagsrummet. Vi ses alldeles för sällan och jag tänker, som alltid när vi väl ses, att det måste bli ändring på detta. Trivs ju så bra i deras sällskap och Maria och jag har ett speciellt band då vi förstår varandra bättre än några andra (då bröderna i mångt och mycket är så himla lika varandra till sättet, på gott och ont).



Åh jag har ett nytt samarbete som jag längtar att berätta för er om, men det får vänta någon eller några dagar så att jag först hinner testa produkten som jag igår hämtade ut. Jag kan avslöja att det har med träning och rehabilitering bl.a att göra... Spännande va?!


Påminner om det lilla hjärtklicket här nedan om du gillar detta inlägg ❤⬇️ Tack så mycket!!
#1 - - Anonym:

Vilken härlig skog och fin lykta😀/ Mikaela