Ljuvliga morgnar & kvällar...

Jag bara måste dela med mig av vår vackra natur som vi dagligen passerar på väg in till jobbet och hem igen x antal timmar senare. Det är verkligen en ynnest att få uppleva soluppgångar och solnedgångar i de flesta väderslag, det är inte bara molnfria himlar som bjuder på ren och skär skönhet. Sveriges natur gör sig även när solen får leka med molnen och i dis och dimma, och jag vet att jag kommer att älska när snön börjar lägga sig.

Här är från gårdagens morgon:


Visst är det ljuvligt?!

Och när vi igår kväll åkte hem efter en shoppingtur på Hööks och Granngården till stallet och sadelkammaren (Engla och Tindra tog bussen in till Norrköping efter skolan och mötte upp först mig och sedan tog vi en annan buss till Örjan), låg dimman tät över fälten och skapade en magisk tavla i solnedgången. Tyvärr så var det svårt att fånga det på bild, bilderna gör inte verkligheten rättvisa...






Träningsnotis:
Igår slutade jag tidigt och hann då köra ett träningspass på gymmet innan vi skulle vidare och shoppa. Då jag under hela arbetsdagen kände mig seg och trött och något skarpare huvudvärk än min dagliga (hoppas inte att det är nu ett bakslag/skov kommer, även om jag är fullt medveten om att risken är väldigt stor), så beslutade jag mig för att promenaden till gymmet och en pyttekort stund vid roddmaskinen fick stå för uppvärmningen. Jag piggnade till och körde ett bra mag-/ryggpass under en timme. 


Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg ❤⬇️ Tack snälla du!

En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, Livet på gården, Natur, träning;
Taggar: Abs, Gym, Kronisk huvudvärk, Mage och ryggpass, Mot bättre hälsa, Neurologisk sjukdom, Nordic Wellness, Träning, Träningsinspiration, Vackra Sverige, solnedgång, soluppgång
#1 - - Anonym:

Vackert😍/ Mikaela