En ängels ord...

Jag har funderat länge fram och tillbaka om jag borde skriva detta inlägg eller inte. Men trots risk att några kommer att tycka att detta är flummigt eller rent av larvigt så vill jag dela med mig av något som iallafall berörde mig...

Vaknade under natten till i lördags av en dröm som grep tag ordentligt om mitt hjärta och som fick mina tårar att rinna.

Min mobil ringer och jag svarar. Det är min mormor som ringer för att fråga hur jag och min familj mår. Vi pratar en stund och det slår mig att detta kan inte ske, för min mormor lever ju inte längre. Jag blir helt stum men mormor fortsätter att prata. Jag börjar gråta ljudlöst. Mormor avslutar samtalet med att säga att något som jag längtat länge och innerligt efter kommer jag snart att få.

Hela drömmen och samtalet kändes så verkligt och ger mig en värme som är svår att förklara. Jag saknar min mormor och det var så härligt att få höra hennes röst igen. Även om det bara var en dröm så funderar jag på om budskapet var på riktigt... Jag tänker och undrar vad det är som jag ska få som jag längtar efter. Antar att tiden får utvisa det...

När jag sedan i söndags gjorde ett sånt där test på Facebook som oftast inte har någon verklighetsförankring alls så fick jag ett svar som förbluffade mig en aning. Det var vad en ängel har för budskap till mig:

Någonting som du länge drömt om kommer att bli verklighet.

Samma budskap två gånger under en helg från en ängel. Märkligt eller hur, oavsett om en tror på sånt här eller inte?
Vad tror du, kan det vara ett äkta budskap från andra sidan?



Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg 
❤⬇️
Tusen tack snälla du!!


#1 - - Anonym:

Spännande att de båda blev exakt lika😍Så skönt att få prata med någon en saknar😍Vad är det du länge önskat?/😀/ Mikaela

Svar: Undrar det jag med... 😊❤
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Det är absolut så😇 Det ska bli spännande att se VAD det gäller. Min första tanke var att du kommer , antingen få veta vad dina symptom verkligen beror på så du kan få rätt hjälp, eller att du kommer bli frisk. Vad var din egen första tanke? ❤️ // Heléne Kumpula Ljung

Svar: Jag har haft många olika tankar i mitt huvud. Men att få bli frisk vore ju fantastiskt! Kanske borde be om en nu magnetkameraundersökning för att se hur det ligger till med mina förändringar i hjärnan... Kramar ❤
Sandra Vulkan

#3 - - Mamma ❤:

Vilken härlig dröm. Kram ❤

Svar: ❤❤❤
Sandra Vulkan