Shoppingfynd & Mer rabatt på enklaste träningen... [i samarbete med TrendRehab]

Slutade tidigt igår och medan jag väntade på Örjan så passade jag på att springa en sväng. Promenerade därför i rask takt till finaste Malin där jag lämnade av min ryggsäck. Det blev en snabb löprunda, 5 km på 23 minuter.

Efter en liten men viktig pratstund med Malin knallade jag återigen i rask takt till Mirum galleria. Fyndade en ärmlös träningshoodie, en luvjacka och en bikini på Cubus outlet för nästan ingenting. Älskar att shoppa och ännu bättre är det när en gör riktiga fynd!!

Lyckades även, efter ett samtal med TrendRehab, att fixa så att jag nu kan erbjuda 25% i rabatt åt er under en begränsad tid!! Rabattkoden som ni ska ange är helt enkelt bara: Sandra
De har massagekuddar, fotmassage, yogamatta, gummiband, tyngdtäcken och framför allt Fitnessplate Future 3D. Den enklaste träningsmaskinen ever! Och den gör så mycket gott på bara 10-15 minuter om dagen. Allt du behöver göra är att stå på den! Hemma i ditt eget vardagsrum t ex samtidigt som du kollar på TV.
Här kan ni fynda så det står härliga till mina vänner!
 Klicka bara på denna länk för att komma till webshoppen.
(De erbjuder även räntefri avbetalning.)



Bl.a så hjälper den dig med detta:
Den lindrar smärta vid t.ex Fibromyalgi och Artros.
Den bygger muskler och förbränner fett då mängder av muskler i kroppen aktiveras samtidigt vilket bidrar till viktminskning. 
Den ökar blodcirkulationen. 
Den bidrar till bättre sömn.
Den motverkar celluliter. 
Den får dig att må så mycket bättre!!


Vill du sedan utveckla din träning finns mängder med möjligheter!!



Jag körde som nästan alltid en kvart på den igår precis innan läggdags!


Glöm inte att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg!!
Tack snälla du!!!!


Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, Livet på gården, Samarbeten, sjukdom, träning;
Taggar: 25%, Fitnessplate Future 3D, Fotmassage, Gummiband, Hemmaträning, Massagekudde, TrendRehab, Träna hemma, Träning, Tyngdtäcke, Workout, Yogablock, Yogamatta, cardio, fitness, influenser, löpning, mot bättre hälsa, powerwalk, rabattkod Sandra, shopping, shoppingfynd