Skam den som ger sig...

Var orolig över hur jag skulle klara min gårdag när jag vaknade. Symtomen från kvällen innan hängde kvar och jag hade min längsta arbetsdag för veckan framför mig. Dessutom skulle jag inte hinna få mig så lång stund på gymmet som jag hade behövt...

Men, skam den som ger sig och jag ger inte upp i första taget. Så hur skulle jag lösa detta? Jo jag tog med mig ett av mina motståndsband och drog det upp över mina knän i bilen och körde 1000 repetitioner på väg till gymmet. Alltså.jag pressade isär benen och ihop igen 1000 gånger, eller 100 repetitioner 10 gånger. Gissa om det brände fint i skinkorna?! Detta gjorde jag under ca 30 minuter. Därpå styrketräning på gymmet i ca 45 minuter plus 15 minuters promenad i rask takt till jobbet. Sammantaget blev det b3a träning. Jag blev inte helt bra men det kändes ändå okej. Under arbetsdagen blev det ännu lite bättre och jag mådde riktigt hyfsat efter kvällsmat och vibrationsträning hemma. Om detta var träningens förtjänst eller ej kan jag inte säga säkert, men jag lägger min tro på det. 


Det blev en tidig fredags kväll här hemma då vi nu (klockan 06.30) redan är på väg på äventyr!


Hoppas att du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke och klicka på hjärtat här nedan för att visa mig det! Tusen tack på förhand snälla du!! 

En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, Livet på gården, sjukdom, träning;
Taggar: 25% rabatt, Nordic Wellness Mirum galleria, Rabattkod Sandra, TrendRehab, better bootys, fitness, gym, hemmaträning, illamående, kronisk huvudvärk smärta, livet på gården, motståndsband, neurologisksjukdom, orkeslöshet, styrketräning, träning, workout, yrsel
#1 - - Anonym:

Hoppas ni får en bra helg💕Vilka äventyr ska ni på?/ Mikaela

Svar: Tack detsamma! ❤ Det får du läsa om imorgon 😘
Sandra Vulkan