Stark trots bråkig huvudvärk...

Startade min gårdag på ett av de bästa sätten, på gymmet. Träffade min Malin där och hann byta några ord med henne innan hon skulle vidare till jobbet. Jag körde ett styrkepass som stundtals tog musten ur mig men som fick mig att må lite bättre än i tisdags morse. Avslutade med en halvtimmes promenad till jobbet (tog alltså en omväg dit).


Jag kände mig stark och fylld av energi trots att mitt huvud bråkade lite mer än vanligt. Och det var nog tur för det blev en intensiv arbetsdag. Somnade väldigt gott igår kväll...

En rask 3 km lång promenad med tung packning på ryggen blev det efter jobbet, till Lidl för att inhandla bl.a microugn till Engla. Men inget av det vi som vi kollat ut i reklambladet fanns... Trist när en lägger tid på detta. Örjan hämtade upp mig och vi åkte hem.

Då det bara var vi två hemma så gjorde jag enkel middag. Äggröra, knaperstekt bacon och sallad. Gott och uppskattat av oss båda.


Till efterrätt tryckte jag i mig tre bitar av mina choklad -& kikärtsblondies med jotdnötssmör på. Vilken dröm!! Kan varmt tipsa om ICA:s egna ekologiska jordnötssmör utan tillsatt socker och salt eller den med crunchy och havssalt. 



Avslutade gårdagen med två gånger 15 minuter på min älskade Fitnessplate Future 3D från TrendRehab. Innan jag kröp ner under tyngdtäcket frpn samma ställe. (25% rabatt med koden Sandra gäller veckan ut).


Glöm ej att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg! Det gör mig så glad!


En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, Livet på gården, Samarbeten, sjukdom, träning;
Taggar: Fitnessplate Future 3D, Jordnöttsmör, Nordicwellness, TrendRehab, abs, biceps, choklad och Kikärtsblondies, fit over 40, fitness, gym, hemmagym, hemmaträning, knaperstekt bacon, kronisk huvudvärk, mot bättre hälsa, neurologisksjukdom, rabattkod, samarbete, skarp smärta, styrketräning, träna hemma, träna mig frisk, träning, tyngdtäcke, workout, äggröra
#1 - - Anonym:

😋/ Mikaela